Voi että noi MM-kisat aina osaa jännittää. Onneks tajusin katsoa Ylen sivuilta, että onko mitään mahkuja nähdä matsia ilman töllöö. Yllätyin ihan, että netti-tv on maksuton!? Ainakin siis kisojen osalta. Olin aluksi lähdössä jonnekin savuiseen kuppilaan katsomaan screenilta, mutta jäin sitten kotiin kuitenkin. Laitoin kaverille viestin, että lähtiskö mun kanssa, mutta vastausta ei kuulunut. Oletettavasti töissä.

Mulla on ollut kiireitä töissä. Minusta tuli 1.5. esimies, joten on ollut sillä saralla oppimista ja tuskailua. Ei ole helppoa ;) Mutta antoisaa toki. Ja lopultakin saan tehdä sitä, mihin mulla on koulutus. Ei siihen mennytkään kuin 3,5 vuotta :) Eli käsityöt on jääneet vähän vähemmälle huomiolle. Jotain olen saanut aikaan. Eli keskeneräisiä töitä lisää :)

Tällaisen liinan virkkaan (lue: yritän virkata) olohuoneen pöydälle:
569621.jpg

Siinä on jo hiukan valmiita osia. Ohje on todella vaikea näin vähän virkanneelle, mutta kyllähän se jotenkin luonnistaa. Ohje on muuten Kauneimmat Käsityöt -lehdestä nro 5, 2006. Mä teen pienellä koukulla pitsinnypläyslangasta eli ihan heti valmista ei tule olemaan. Onneksi sain uudet silmälasit niin näen ainakin paremmin :)

Ja sitten olen saanut tuohon kanavatyöhön vähän lisää tehtyä:

569626.jpg

Näyttää siltä, että tässäkin saattaa vierähtää kauan aikaa. Apupupuun en ole koskenut. Mutta eipä tässä mitään aikataluja onneksi ole. Tämänhän kuuluu rentouttaa, ei stressata, vai mitä?