Kylläpä kyllä. Huomenna on tarkoitus lähteä ajamaan kohti Ylläsjärveä. Nyt on vain niin, etten saa unta ja väsyneenä on hankala ajaa. Jospa se uni kohta tulee.

Ihanaa päästä hiihtämään!! On se kummallista, ettei vieläkään ole lunta. Katsoin juurikin Ylläksen sivuilta, että siellä on puoli metriä luonnonlunta. Pääsee siis toden teolla murtsikoimaan tunturiin. En voi sanoin kuvailla sitä tunnetta :) Ja tietty laskettelemaan pääsee! Aah! Ties vaikka kokeilisin taas lautailua. Kokeilin ensi kertaa viime talvena ja tykkäsin kyllä ja pysyin pystyssäkin..

Kävin lahjoittamassa tuonne pelastusarmeijan lahjapataan 20 euroa, kun huomasin keräyksen tullessani äsken tänne sivustolle. Toivottavasti siitä on jollekin apua ja tuo joulumieltä. Itselläni taitaa joulumieli jäädä tulematta. Teen töitä viisi päivää peräkkäin mukaanluettuna jouluaaton. Olen varmasti rättipoikki, kun pääsen aattona neljältä iltapäivällä töistä. Lyhin vuoro taitaa olla 7,5h pitkä ja pisin 16,5h. Että näin. Mutta itepähän oon ammattini valinnu. Tosin musta on todella törkeää laittaa yksi ihminen niin moneksi päivää peräkkäin töihin. Mitä mä laskin, että tuon viiden päivän aikana teen noin 54 tuntia ja olen kaksi yötä poissa kotoa.

Mutta sain kuin sainkin sen liivin valmiiksi, mistä haaveilin. Nyt on vain ne tabletit mummolle vieläkin virkkaamatta, mutta kolmas on jo yli puolenvälin. Ehkä ne tässä tulee vielä tehtyä.

289985.jpg

Eli mie tein tän Novitan Jenga langasta ja ihan kiva siitä tuli. Olen jo käyttänytkin. Oli todella helppo ja nopea tehdä.Pirkan sivuilta löytyi ohje (joita ei siis enää ole olemassa).