On tämä kyllä aika mukavaa. Olla lomalla. Olin ensin Ylläksellä torstaista maanantaihin ja sitten ajelin maanantai-iltana tänne Iso-Syötteelle. Olen hiihtänyt, lasketellut ja lumilautaillut. Ja aivan mustelmilla. Illalla tulee kyllä hyvin uni, kun on melkein koko päivän ulkona. Sain ostettua vähän lisää lahjojakin. Kummipoika täyttää vuosia Tapaninpäivänä. Ostin sellaiset hassut varvassukat ja pipon. Tulee pelkästään pehmeitä paketteja, mutta leluja hänellä on jo liikaa niin enpä viiti ostaa lisää.

Kaverini Ylläksellä järjesti kunnon yllätyksen. Nimittäin oli 8.kk raskaana!! Olin ihan puulla päähän lyöty. En edes tiennyt hänen seurustelevan.. Minä en ehkä olisi pitänyt noin isoa asiaa salassa, mutta hän halusi niin tehdä :) Mulla olis kyllä ollu vaikka mitä vauvanvaatteita ja -tavaroita tuoda mukana, mutta laitan sitten vaikkasta postissa.

Oukkidoukki. Huomenna pitää viimeistään lähteä ajamaan täältä kotiin. Työvuoro alkaa neljältä iltapäivällä. Olisi kyllä mukava jäädä vaikka koko talveksi. Sain tuossa puhelun eräältä ihmiseltä, joka välittää työntekijöitä hotelli- ja ravintola-alalla ja kyseli josko olisin kiinnostunut lähtemään Lappiin. Ja olenhan minä! Voisin vaikka mennä nyt kevääksi töihin sinne ja jättää nuo junahommat vähäksi aikaa. Ihan vain muutamaksi kuukaudeksi. Vaihtelu virkistää!

Oikein Hyvää Joulua ja Rauhallista Uutta Vuotta kaikille!