Tylsää, kun ei ole televisiota, eikä pääse seuraamaan vaalivalvojaisia :) Joka kerta olen tainnut seurata sen jälkeen, kun täytin 18 ja nämä asiat tulivat ajankohtaisiksi. No, löytävätpä nuo asiat netistäkin ja on sitten enemmän aikaa tehdä muuta, kun ei tuijota telkkua. Tiskata pitäisi..

Minä äänestin jo ennakkoon heti ensimmäisenä päivänä, kun pystyi. Koskaan ei voi tietää, milloin tulee töitä ja sitten ehkä olisi jäänyt äänestämättä kokonaan. Eilenkin mulle tarjottiin töitä, mutta sanoin kiitos, mutta ei kiitos. Vaikka on sunnuntai.

Kävin työreissulla Kolarissa ja ostin Tiinan Torilta kanavatyön. Naureskelin kassalle, että lähdin asioikseni Tampereelta asti ostamaan tätä. Kysyi, että ehdinkö jo paluumatkalla tehdä osan valmiiksi, mutta ikävä kyllä en ehtinyt aloittaa, kun oli sen verran vipinää. Olin kyllä niin poikki kuin olla voi, kun pääsin kotia. En saanut nukuttua makuuvaunussa kuin ehkä tunnin tai kaksi ja sitten kävin pariin otteeseen yrittämässä päiväunia, mutta ei siitä mitään tullut. Taisin toisen kerran torkahtaa 5 minuuttia.

Laitan kuvia keskeneräisistä töistä eli tuosta kanavatyöstä ja apupupusta, kunhan saan kameran ladattua. Yritin eilen ottaa kuvaa kaverin vauvasta Kolarissa, mutta kamerasta olikin battery low ja ei se ottanut kuvan kuvaa. Sain kyllä sitten puhelimella otettua, mutta eihän se ole sama asia.

Minä en olekaan kai koskaan tehnyt tuollaista kanavatyötä puoliristipistolla. No, kerta se on ensimmäinenkin. Jotenkin vaikeaa yrittää edetä johdonmukaisesti vasemmalta oikealle ja oikealta vasemmalle. Välillä tulee hyppyjä ylös ja alas :) Olen mä joskus tehnyt ristipistotöitä niin, että olen itse piirtänyt kuvan tai ottanut mallia. Harjoitus tekee mestarin. Jos tekee.

Ai niin. Mulla on lomakin tässä :) Soitin eilen toimistolle ja kysyin onko mulle duunia, mutta ei ollut. Sanoin lähteväni käymään Savossa. Sitten vuoropäällikkö kysyi, että voinko tehdä töitä sieltä. Sanoin, että periaatteessa kyllä, mikä tarkoittaa minun kielelläni, että en todellakaan :D Mä sanon vaikka olevani sairas, jos minulle soitetaan.. Tai jotain. Pakko pitää välillä lomaakin, vaikka kaikki ei sitä ymmärrä. Menen Tahkolle laskettelemaan ainakin yhtenä päivänä. Jos säät sallii siis. Tai lumitilanne.

-Eve-